Wezmą w niej udział Danuta Dmowska- Andrzejuk, przewodnicząca Zespołu do spraw koordynacji sponsoringu sportu przez spółki Skarbu Państwa przy Ministrze Aktywów Państwowych, Magdalena Kopka-Wojciechowska, prezes Totalizatora Sportowego oraz Paweł Stańczyk, prezes Zarządu Grupy Azoty ZAK S.A.
Sponsoring sportowy jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych, służy jednak nie tylko zwiększeniu świadomości i rozpoznawalności marki w skali od lokalnej do globalnej, ale coraz częściej związany jest również z realizacją misji społecznej. Nie jest jednak – co oczywiste - rozdawaniem pieniędzy, tylko transakcją, z której obie strony powinny czerpać korzyści.
Podczas dyskusji, którą będzie moderował Adam Godlewski, szef sportu w PPG, postaramy się wyznaczyć właściwe proporcje między misją a komercją w sponsoringu sportowym. Poszukamy też odpowiedzi na pytania, jak ważne są dziś etyczne i światopoglądowe cele w reklamie poprzez sport, na ile mierzalna jest jej biznesowa skuteczność, i czy marketingowa hegemonia kilku wiodących dyscyplin zostanie w najbliższym czasie złamana.
Partnerem debaty jest: Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Pogrzeb Jacka Zielińskiego wydarzeniem ostatnich lat. Koncerty jak na festiwalu
- Zborowska pokazała, co zrobił z nią poród. Nie zgadniecie, kogo za to wini [FOTO]
- Ostra balanga Szwed po finale "TTBZ". Tak potraktowała prezenty od fanów [ZDJĘCIA]
- Dom reżysera wystawiony na sprzedaż za 1,5 miliona złotych. W tle rodzinny dramat