Według Jerzego Morawskiego, standardy zachowań w restauracjach na Podkarpaciu są często archaiczne.
- Pracownicy wydają się odporni na nowości - mówi Morawski. - Wykazują brak przygotowania do zawodu. Jedynie 10 procent personelu to absolwenci szkół gastronomicznych. Generalnie większość przypadkowo trafia do zawodu, ponieważ w danym momencie nie mają innych propozycji zawodowych.
Podczas zorganizowanego przez Urząd Miejski w Przemyślu szkolenia, kelnerzy uczyli się profesjonalnej obsługi, a także zgłębiali techniki analizy zachowań klientów.
- Jakość obsługi kelnerskiej również decyduje o atrakcyjności regionu dla turysty - dodaje Morawski. - Po bazie hotelowej to druga bardzo istotna kwesta. Ma wpływ na to, czy gość wyjedzie zadowolony, a w przyszłości poleci nas znajomym. Dopiero na dalszym miejscu są zabytki, atrakcje.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Ile dać na komunię? Roksana Węgiel komentuje. Wspomniała o kopertach pieniędzy
- Skrzynecka WYLECI z "TTBZ"?! Mamy sensacyjne przecieki: "NIKT JEJ TAM NIE CHCE"
- Rafał Mroczek pije kawkę w basenie na Bali. Wiemy, ile nowożeńcy zapłacili za nocleg
- Kubicka na ostatniej prostej przed porodem. Takiej jej jeszcze nie widzieliście