Kampania reklamowa marki AVANS, której twarzą jest Michał Wiśniewski, ruszyła 1 grudnia. Scenariusz kampanii podkreśla zmianę w branży, jaką niesie za sobą mocniejsze wkroczenie do gry sieci AVANS. Cała kampania posiada czytelny i mocny przekaz, stawiający przede wszystkim na promocję sprzedaży internetowej jako bezpiecznego i zaufanego kanału zakupów sprzętu Multimedia/RTV/AGD.
Wiśniewski pomoże
- Nowa kampania reklamowa ma za zadanie zobrazować zupełnie nową strategię dla marki AVANS – rewolucyjną zmianę sposobu myślenia, obalenie zastałego porządku, dynamiczną ekspansję i budowę silnej sieci elektromarketów w całej Polsce - mówi Arkadiusz Tomala, wiceprezes Avans Sp. z o.o. - Dlatego też atrybutem tej kampanii stał się mur - symbolizujący stagnację na rynku branży Multimedia/RTV/AGD, młot - burzący ten porządek i jednocześnie rewolucjonizujący układ sił w branży oraz wyrazisty celebryta - Michał Wiśniewski, który cały czas bardzo mocno identyfikowany jest z brandem AVANS. Kampania ta ma również na celu pokazanie w sposób czytelny podstawowej korzyści dla klienta - sprzęt zamówiony w sklepie internetowym, można odebrać i sprawdzić w sklepie, który istnieje realnie.
To sygnał dla tych klientów, w których wirtualne zakupy cały czas budzą opór. Chcemy ich przekonać, że zakupy w sklepie internetowym są równie bezpieczne, jak zakupy w tradycyjnym rozumieniu tego słowa, jeśli dokonuje się ich pod brandem obdarzonym takim zaufaniem, jak Avans - oświadcza wiceprezes.
Na kampanię z Michałem Wiśniewskim składają się spoty telewizyjne oraz szeroko zakrojone działania w innych mediach.
Chcemy zdominować rynek
- AVANS staje się ważnym graczem w branży, a poprzez kampanię reklamową chcemy wzmocnić komunikację o intensywnym rozwoju wielokanałowej sieci sprzedaży oraz oferowaniu najwyższej jakości sprzętu multimedialnego w niezwykle konkurencyjnych cenach. Dziś po latach dominacji gigantów stajemy do walki zarówno w wirtualnym, jak i realnym świecie – dodaje Arkadiusz Tomala.
Reklamę telewizyjną na zlecenie AVANS przygotowała agencja DEMO Effective Launching, spot wyreżyserował Kuba Łubniewski, a za produkcję filmu odpowiedzialna była Alvernia Studios – nowoczesne studio filmowe, łączące kompleksowe usługi filmowe z inwestycjami we własne produkcje i koprodukcje.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zapendowska nie pokazuje się już publicznie. Jej ostatnie zdjęcie trafiło do sieci
- Kożuchowska z mężem sfotografowani na komunii syna. Wyglądała jak pierwsza dama |FOTO
- Tak Agata Duda wystroiła się na pogrzeb. Wszyscy na nią patrzyli [ZDJĘCIA]
- Pogrzeb Zielińskiego z najwyższymi honorami. Na ceremonii prezydent z żoną