Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Marketing przyszłości - Kongres Profesjonalistów Public Relations

apl
Prawie już nie ma, a wkrótce prawdopodobnie nie będzie komunikacji społecznej bez udziału social mediów. Ani reklamy, ani informacji, ani żadnego innego przejawu życia publicznego. I na to zjawisko najszybciej reagują specjaliści od public relations.

Nie tylko życie publiczne przenosi się w cynerprzestrzeń, życie prywatne użytkowników Intenetu również. Raport Global Digital Report z 2018 nie pozostawia złudzeń, co do tendencji: współczynnik użytkowników mediów społecznościowych w skali świata wyniósł w ubiegłym roku 3,2 miliarda, i każdego roku rośnie o ok. 13 proc. Oznacza to, że z dobrodziejstw social mediów zacznie niebawem korzystać dodatkowe 400 mln osób, czego nie mogli nie zauważyć i docenić specjaliści PR. Dotarcie z przekazem do tak szerokiej rzeszy odbiorców przy relatywnie niskich kosztach tego procesu nigdy wcześniej nie było możliwe. Czy PR w oderwaniu od Internetu jeszcze w ogóle istnieje? A jeśli tu jest przyszłość PR, to jak skutecznie korzystać z tego kanału komunikacji, Skutecznie i jak najskuteczniej? Będą się nad tym zastanawiać goście i prelegenci tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów i Kongresu Public Relations, który odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Rzeszowie.

Błyskawiczny rozwój mediów społecznościowych sprawił, że stały się one powszechnie wykorzystywanym narzędziem komunikacji wszelkie, w tym także wizerunkowej. Według Global Communications Report 83 proc. specjalistów PR widzi zasadność zdobywania nowej wiedzy dotyczącej szeroko pojętych social mediów. Taki sam współczynnik ankietowanych uważa, że social media w ciągu kolejnych pięciu lat staną się nieodłącznym elementem prowadzenia wieloaspektowych działań wizerunkowych.
- Starannie zaplanowane działania w sieci odgrywają niezaprzeczalną rolę w budowaniu wizerunku firmy – mówi Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego. – Myślę tutaj zwłaszcza o roli mediów społecznościowych, od których w dzisiejszych czasach nie da się już uciec, ponieważ wpisały się na stałe w kanon działań PR-owych. Jeśli firma czy marka chce być rozpoznawalna oraz mieć znaczenie, musi prowadzić aktywne działania w sieci.
Facebook, Instagram czy Twitter narzuciły specjalistom nowe zasady budowania wizerunku firmy czy marki. Przestają być pobocznym i dodatkowym polem aktywności specjalistów od kreowania wizerunku, a stają się dla nich polem podstawowym działań.
– Tegoroczna edycja kongresu skupia się na wybranych obszarach digital PR – budowania wizerunku za pomocą mediów społecznościowych, influencerów oraz postępowaniu w przypadku, kiedy wizerunek marki wskutek tych działań jest zagrożony kryzysem wizerunkowym – mówi organizator kongresu dr hab. Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego.
Przeniesienie działań marketingowych „z realu” w cyberprzestrzeń,, przede wszystkim w social media, nieodwracalnie zmieniło oblicze powszechnej komunikacji. Żeby skutecznie móc posługiwać się tymi narzędziami, trzeba je dobrze poznać. Także temu zagadnieniu poświęcona będzie tegoroczna edycja Kongresu. Także rosnącemu udziałowi influencerów w dziedzinie PR, budowaniu wizerunku marki, działaniom PR w obliczu sytuacji kryzysowej tego wizerunku. I jeszcze niezmiernie ważnemu zagadnieniu: „Polskim standardom etyczne w public relations”, któremu organizatorzy poświęcą sesje naukową.
Kongres Profesjonalistów Public Relations odbędzie się 25 – 26 kwietnia br. w Bristol Tradition & Luxury Hotel w Rzeszowie. Zgłoszenia na kongres przyjmowane są za pomocą elektronicznego formularza dostępnego na stronie: www.kongresprofesjonalistow.pl. Dostępny jest tam również szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz pełna lista prelegentów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24